loading...
دانلود رایگان niceme
محسن بازدید : 82 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

  سايت كليكي جديد مهر باكس mehrbux

                 

 

 

راهنمایی و آموزش


پاسخ سوالات شما

1. نیک باکس چگونه فعالیت می کند?

نیک باکس  محلی است که افراد به منظور کسب درآمد و پخش آکهی های شرکت ، موسسه ، وب سایت و ... ، به طور رایگان در آن ثبت نام می کنند و تبلیغ کنندگان نیز تبلیغات خود را در نیک باکس  به نمایش می گذارند .  هدف ایجاد یک رابطه بین تبلیغ کننده ها و مشتریان (کاربران) می باشد ؛ تبلیغ کننده ها توسط نیک باکس  دیده می شوند و مشتری جذب می کنند و کاربران نیز با کلیک روی تبلیغات کسب درآمد می کنند.

2. میزان درآمد هر کاربر در  نیک باکس  چه میزان است?

میزان درآمد کاربران کاملا بسته به نوع فعالیت آن ها در نیک باکس  دارد .. درآمد شما در  نیک باکس  وابسته به چندین عامل از جمله نوع عضویت شما، تعداد نفرات شما ( نفرات مستقیم و اجاره ای )، نوع تبلیغاتی که مشاهده می کنید و... می باشد . روند کاری در نیک باکس به گونه ای طراحی شده است که هرچه فعالیت اصولی شما بیشتر باشد، درآمدتان به صورت روزانه افزایش می یابد.  همچنین امکاناتی مانند اجاره نفرات، ارتقاء حساب و... شما را به درآمدی مکفی خواهد رساند.

3. میزان کسب درآمد از مشاهده هر آگهی چقدر می باشد?

4. درآمد خود را از چه طریقی و چه زمانی دریافت می کنید?

نیک باکس  درآمد شما را به تمام حسابهای عضو شبکه شتاب واریز می کند ! می توانید درآمد خود را توسط بانکهای داخل کشور دریافت کنید . شما برای برداشت از حساب خود در نیک باکس  ، باید شرایط مورد نیاز برداشت را داشته باشید که به شرح زیر است : - برای برداشت شما باید حداقل 100 تبلیغ مشاهده کرده باشید . - شما برای برداشت می بایست به حداقل موجودی قابل برداشت توجه کنید. حداقل مبلغ برداشت 10,000 ریال برای اولین برداشت ، 20,000 ریال برای دومین برداشت ، 40,000 ریال برای سومین برداشت و 60,000 ریال برای برداشت چهارم و بعد از آن می باشد . .

توجه : اگر به دلیل اشتباه بودن شماره حساب، شماره شبا ، شماره کارت و یا سایر اطلاعات ، وجه پرداختی نیک باکس  توسط بانک شما برگشت بخورد و پولی به دست شما نرسد مسئولیت آن به عهده شما خواهد بود و نیک باکس  برای بررسی این موضوع حداقل 30000 ریال به عنوان کارمزد از حساب شما کسر خواهد کرد. بنا براین در هنگام وارد کردن  اطلاعات خود در قسمت تنظیمات بانکی، دقت کنید

5. درگاه های پرداخت بانکی نیک باکس  :

درگاه پرداخت فقط یک واسطه بین ما و شما حساب می شوند و شما با داشتن حساب در هر بانکی می توانید از طریق درگاه بانک به حساب خود پول واریز کنید  فقط کافی است یک حساب عضو شبکه شتاب داشته باشید و از کارت عضو شتاب خود استفاده کنید .

معرفی سامانه امن پاسارگاد:
سامانه پرداخت امن پاسارگاد با ایفای نقش داوری در فرآیند خرید و فروش اینترنتی، يک خريد (و فروش) اينترنتی مطمئن را برايتان به ارمغان می آورد. هنگامی که برای داد و ستد  اینترنتی از این سامانه استفاده می کنید.

با وجود این که طرف مقابل خود را نمی بینید، مطمئن خواهید بود که در صورتی که به تعهدات خود عمل کنید، به خواسته خود خواهید رسید. به این ترتیب، پرداخت امن پاسارگاد  راحتی، سرعت و ساير مزايای خرید و فروش اینترنتی را با اطمینان و امنیت خرید و فروش معمولی ادغام می کند
حمايت های سامانه پرداخت امن پاسارگاد مختص خريدار (يا فروشنده) نيست. شرکت خدمات فناوری نوآور پاسارگاد (نوپاد) به عامليت از بانک پاسارگاد به هر دو طرف معامله تضمين  می دهد که در صورتی که به تعهدات خود عمل کنند، از آن ها در برابر سوء استفاده های احتمالی محافظت می شود؛ در صورتی که خريدار کالايی مطابق موارد مندرج در فاکتور فروش  را در زمان مقرر دريافت نکند، کلّ بهاي کالا به او بازگردانده می شود. در صورتی که فروشنده نيز به دليل کوتاهی خريدار متحمل هزينه هايی شود، اين هزينه ها توسّط شرکت نوپاد  پوشش داده می شوند.

6. پرداخت امن چه فرقي با پرداخت اينترنتي معمولي دارد?

در پرداخت اینترنتی معمولی وظیفه بانک انجام «تراکنش» است. بنابراین با انتقال وجه از فرستنده (خریدار) به گیرنده (فروشنده) بانک نقش خود را به طور کامل ایفا کرده است.  اسنادی که از این تراکنش برای پی‏ گیری های بعدی تولید می شود شامل مبلغ تراکنش است. بنابراین در این نوع پرداخت بانک وارد جزئیات مربوط به شرایط معامله نمی شود. در  صورتی که کالای تحویل داده شده با آن چه فروشنده در سایت خود اعلام کرده است متفاوت باشد، تنها راه رسیدگی به این مشکل مذاکره با خود فروشنده است (دشوار و پرهزینه  بودن راه های دیگر، نظیر پی گیری قضایی، عملاً باعث می شود که خریدار چاره دیگری جز تماس با خود فروشنده نداشته باشد).

 

 

سامانه پرداخت امن پاسارگاد، راه حلّی است که ما برای از بین بردن این مشکل زیرساختی ارائه می کنیم. در این روش، سندی که از خرید اینترنتی باقی می ماند فاکتور فروش است.  همه موارد مورد توافق بین خریدار و فروشنده، از جمله زمان تحویل و شرایط خاص نظیر ضمانت و خدمات پس از فروش، در این فاکتور ثبت شده است. این فاکتور به عنوان یک سند  حقوقی نزد سامانه باقی می ماند و در مراحل بعدی رسیدگی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که خریدار در مورد خريدی که انجام داده است شکایتی داشته باشد، می تواند به راحتی و از طریق یک کلیک در سایت سامانه شکایت خود را اعلام کرده، تقاضای رسیدگی  کند. سایر مراحل رسیدگی توسّط شرکت خدمات فناوري نوآور پاسارگاد (نوپاد) انجام می شود. به این ترتیب سامانه پرداخت امن پاسارگاد با بر عهده گرفتن فرآیند رسیدگی به  اختلافات، بار مهمّی را از دوش خریدار (و فروشنده) بر می دارد.

[div]

7. آيا فقط با استفاده از کارت های بانک پاسارگاد می توان از سامانه استفاده کرد?

خیر، خریدار می تواند از هر کارت عضو شبکه شتاب استفاده کند.

8. آيا براي استفاده از سامانه بايد هزينه ای به جز هزينه کالای خريداری شده پرداخت کنم?

خير، استفاده از اين سامانه برای خريداران رايگان است...

9. منظور از امنيت در عنوان سامانه چيست?

ارزش اصلي سامانه پرداخت امن پاسارگاد، افزايش اطمينان به فرآيند خريد و فروش اينترنتی است. بنابراين منظور از امنيت در عنوان اين سامانه فراهم شدن شرايطي مطمئن‏ تر براي خريد و فروش اينترنتی است. البته امنيت سامانه پی پاد جنبه‏ های ديگری نيز دارد. يکی ديگر از جنبه‏ های امنيت سامانه پرداخت امن پاسارگاد امنيت مربوط به شبکه و اطّلاعات است. استفاده از اين سامانه باعث حذف ضرورت وارد کردن اطّلاعات مربوط به کارت‏های بانکی براي هر مورد خريد می شود. به همين دليل استفاده از پی پاد خطر لو رفتن مشخّصات کارت‏های بانکی را کاهش می دهد. در کنار اين سهولت، پی پاد با حمايت کامل از کاربران، به آن‏ها اطمينان می دهد که در صورتی که در اثر ضعف امنيتی اين سامانه مبلغی از حساب آن‏ها کسر شود، کلّ مبلغ کسر شده به حساب فرد بازگردانده می شود. علاوه بر اين، اطّلاعات مربوط به کاربران در سامانه در محلّ امنی نگهداری می شود. برای محافظت از سايت پی پاد در برابر حملات اينترنتی نيز از پيشرفته‏ ترين روش‏های روز استفاده می شود.

10. چرا بايد از اين سامانه استفاده کنم?

مهمترين مزايای استفاده از اين سرويس برای خريدار عبارت است از:     - امکان بازگرفتن وجه معامله بدون دخالت فروشنده     - امکان استفاده از همه کارت های بانکی عضو شتاب از طريق يک سايت     - اطمينان از دريافت کالا يا سرويس مطابق موارد مندرج در فاکتور فروش     - حذف هزينه های مربوط به پی گيری شکايت ها از طريق مراجع قضايي حذف ضرورت وارد کردن اطّلاعات کارت های بانکي برای هر مورد خريد اينترنتي.

11. شماره شبا چیست و چگونه آن را بدست بیاورم?

شناسه حساب بانکي ايران که به اختصار ً شبا ً ناميده مي شود ، شماره اي است 24 رقمي که يک حساب بانکي را به صورت منحصر به فرد در نظام بانکي ايران مشخص مي کند . نیک باکس  برای پرداخت درآمد شما به این شماره نیاز دارد ، شما می توانید این کد را با مراجعه به سایت بانکی که در آن حساب دارید و یا مراجعه حضوری به نزدیک ترین شعبه بانک مورد نظر به دست بیاورید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 1,409
  • بازدید کلی : 26,603
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگ فيريكر

    گوگل پلاس

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک